SeMPowisko 2018

SeMPowisko już w najbliższą sobotę i niedzielę. Poniżej zamieszczamy plan konferencji i wskazówki dojazdu.

sobota

niedziela

DOJAZD

SeMPowisko odbywa się na Wydziale Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej UJ przy ul. Łojasiewicza 11. Najlepiej dojechać tramwajem (52, 18,11,17) albo autobusem (194) na przystanek Ruczaj albo Norymberska (kierunek Czerwone Maki P+R).

OGÓLNE

Jesteś studentem matematyki, fizyki, chemii, biologii, informatyki lub innego pokrewnego kierunku? A może nie jesteś jeszcze studentem, ale chętnie posłuchasz referatów naukowych i popularnonaukowych z tych dziedzin? Jeśli na jedno z powyższych pytań odpowiedziałeś twierdząco zapraszamy Cię na naszą konferencję.

Tegoroczne, XVI SeMPowisko, odbędzie się 2-3 czerwca 2018 roku na Wydziale Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej UJ przy ulicy Łojasiewicza 11 (sala A-1-06).

REJESTRACJA (zamknięta)

Aby wziąć udział w naszej konferencji wystarczy wypełnić krótki formularz na

https://smp.if.uj.edu.pl/home/sempowisko-2018/rejestracja/

Na około dwa tygodnie przed konferencją otrzymasz maila, w którym poprosimy o potwierdzenie przybycia. Tylko osoby, które potwierdzą swoją obecność będę zarejestrowane. Przewidziane są materiały konferencyjne, gadżety oraz posiłek każdego dnia konferencji.

REFERATY

Zapraszamy wszystkich studentów do wygłaszania referatów. Powinny one spełniać kilka warunków:

1. Referat powinien zająć maksymalnie 15 min. Po nim będzie czas na krótką (lub nie) dyskusję.

2. W formularzu rejestracyjnym należy umieścić informacje o tytule referatu i krótki abstrakt. Dwie główne pozycje z bibliografii będą mile widziane w uwagach.

3. Organizatorzy zastrzegają sobie możliwość odrzucenia prezentacji/plakatu, jeżeli zostanie ona uznana za nie-naukową/popularnonaukową, lub w wypadku gdy liczba zgłoszeń będzie zbyt duża. Jesteśmy w trakcie tworzenia komisji naukowej, której zadaniem jest czuwanie nad jakością wygłaszanych referatów i plakatów.

4. O przyjęciu referatu uczestnik zostanie poinformowany mailowo po zakończeniu rejestracji.

5. Nad jakością referatów czuwa Komisja Naukowa w składzie: dr hab. Iwona Wronka, dr hab. Tomasz Kawalec, dr Patryk Mach.

SESJA PLAKATOWA

Drugiego dnia konferencji odbędzie się sesja posterowa. Zachęcamy do przygotowania swoich plakatów a zainteresowanych prosimy o wypełnienie stosownych pól w formularzu rejestracyjnym. Przewidziany jest konkurs z nagrodami dla najlepszych prac.

Terminarz

13.05.2018 – zamknięcie rejestracji dla wygłaszających referaty (PRZEDŁUŻONO)

19.05.2018 – zamknięcie rejstracji plakatów (PRZEDŁUŻONO)

20.05.2018 – zamknięcie rejestracji dla wszystkich uczestników

02.06.2018 – pierwszy dzień konferencji

03.06.2018 – drugi dzień konferencji, sesja plakatowa

Szczegółowy plan będzie dostępny na stronie po zamknięciu rejestracji.

Wszelkie pytania prosimy kierować na adres:

sempowisko2018@gmail.com